Ako nakupovať?

 

1. Expedícia objednávky

 Na expedícii tovar zabalia a fyzicky predajú kuriérskej spolocnosti na expedíciu. O zabalení objednávky budete takisto informovaný e-mailom, ako aj SMS správou s podacím císlom vášho balícka. Tovar vám bude dorucený nasledovný pracovný den po expedícii balícka zo skladu. Cestu balícka smerom s vám si môžete sledovat cez Track&Trace kuriérskej služby, všetky potrebné informácie obdržíte spolu s potvrdením expedície balícka.

. Ak ste si vybrali ako spôsob dorucenia "Osobný odber", po potvrdení skladovej dostupnosti od nášho obchodníka si môžete tovar vyzdvihnút osobne na našej prevádzke v pracovné dni od 9:00 do 16:00.

WorldGamingu  Zdar! ;)

Novinky

Záruka a reklamácie

04.05.2010 00:00
Našim cieľom je, aby zákazníci boli s našimi službami spokojní. Preto dôsledne vyberáme tovar, ktorý predávame, v dôsledku čoho je počet reklamácií minimálny.   Kontakt na reklamačné oddelenie  telefón: 048 / 470 01 47  e-mail: kachres88@gmail.com   Reklamácie Ak...