Záruka a reklamácie

04.05.2010 00:00

Našim cieľom je, aby zákazníci boli s našimi službami spokojní. Preto dôsledne vyberáme tovar, ktorý predávame, v dôsledku čoho je počet reklamácií minimálny.

 

Kontakt na reklamačné oddelenie 

telefón: 048 / 470 01 47 
e-mail: kachres88@gmail.com

 

Reklamácie

Ak by náhodou nejaké vyskytli, tak stačí len poslať tovar naspäť na adresu:
Arašid s.r.o., Lazovná 69, 97401 Banská Bystrica.

DÔLEŽITÉ - K reklamácii je potrebné vyplniť a vytlačiť sprievodný list k reklamácii, ktorého vzor nájdete TU. Nezabudnite k reklamácii priložiť aj doklad o kúpe (pokladničný bloček alebo faktúru) - dobre čitateľnú kópiu dokladu. Originál doklad o kúpe si ponechajte.

!!!Pri nedodaní horeuvedenej dokumentácie bude reklamácia zamietnutá!!!

Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte .pdf TU

Pri zasielaní tovaru na reklamáciu vás poprosíme o zaslanie komplentného balenia reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva (napájací adaptér, dátový kábel, slúchadlá, pamäťová karta...). V prípade nedodania kompletného balenia reklamovaného tovaru by mohli nastať problémy pri uplatňovaní záručnej reklamácie v autorizovanom servisnom stredisku alebo u samotného výrobcu tovaru. Ďakujeme za pochopenie. 

 

Záruka
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobne opotrebením a nesprávnym užívanim napr.:
- nalomený kábel
- nefungujúce tlačítka na klávesnici či myške (napr. po obliatí nápojom alebo vyklikaním)
Bohužial pri takýchto závadách výrobcovia nechcú tovar vymeniť.

Doživotná Koss Garancia:
Pokial by ste si akokoľvek poškodili Vaše Koss slúchadlá (aj keby ich parný valec prešiel :-) tak Vám ich opravia alebo vymenia za nové.
Viac informácií ohľadom KOSS doživotnej záruky nájdete TU.


Vrátenie tovaru:
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môzete ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky. Sumu za vrátený tovar Vám preplatíme prevodom na Váš účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to za týchto podmienok: 
- v prípade hry nesmie byť porušená pôvodná fólia 
- tovar musí byť nepoškodený 
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom 
Nezabudnite vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, ktorá Vám bola zaslaná spolu s objednávkou, inak Vám tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť. 
Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame. 
Kompletné informácie o možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu nájdete v našich obchodných podmienkach sekcia 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy. 

Ak máte akékoľvek otázky napíšte email kachres88@gmail.com